13 януари 2018

Обици от плат - как да имаме чифт от тях

Скъпи гости на Страната отвъд дъгата, от известно време обмислям да направя изложба с работите които рисувам. Да се организира не е трудно, по предварителната подготовка е на самият артист. Така, че  в моят случай се налага да закупя известно количество рамки за да подредя картините си.

За да не затруднявам финансово семейството си реших да пробвам да продам част от обиците,  които правя от рециклирани материали. Разбира се няколко чифта се купиха веднага, но банковата система тук с превода при прехвърлянето на сумата буквално взе повече от половината, останалите средства оставаха за пощата... Седмица след случилото се свалям всички обици от продажба, ако имате желание да притежавате чифт и нямате идея как, моля пишете ми тук или на профилът ми в Facebook , като във вторият случай е сигурно, че ще ви отговоря бързо.
   Ще продължа да пращам обиците като подарък, пощенските разходи през години винаги съм ги поемала аз, но чешката поща  също става почти непосилна за ползване, цените на мини колетче започват от 79 крони до 150 крони, което 10лв - 15лв и вече е почти невъзможно да поемам разходите за пратките.
 С приятелка пробваме идеята, аз пращам обици тя ми праща панделки и дантели, ако имате желание включете се.

Аз съм творец,  а не търговец и ми се изключително неестествено да продавам нещо което творя с удоволствие, идеите ми са безплатни, те просто се пораждат в процеса, работя заради желанието и всичко което правя е защото имам вътрешна потребност да се изразя чрез материалът, да го огъна, изрежа и ушия.
















2 коментара:

  1. Прекрасни са, създадени със стил и вкус! Наиситина рядко срещам толкова артистично създадени неща, а от уж все скромни материали.

    Аз също не се разбирам с идеята за продаване на нещата, които изработвам, но напоследък опитвам... приятели ме "изръчкаха" да ги сложа в един от международните сайтове за ръчни изработки (линкът в името ми е на "магазина" ми в него), а това значително опростява нещата: поне като става въпрос за банковите преводи, за които сайтът се е погрижил.
    Ако решите да си направите там, с препоръка дават безплатно качване на първите 40 неща. В случая това е моят линк за препоръка, така ще добавят 40 и за мен: http://etsy.me/2mZ8Lf4

    При всички положения пожелавам достатъчно удовлетворение, за да не се отказвате!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Стаси, имаш интересни нещица особено коланчетата...аз няма да ползвам етси вече, нито мисля да продавам обиците, освен ако не намеря удобно решение за мен и при положение, че съм в Чехия може би бих предпочела да се продаде тук. Остават платната, тях може и към България да ги пробвам с плащане през пей пал.. но за сега оставам да творя, определено продажбите ми отнемат време и нерви, а аз искам да рисувам, шия и да живея в хармония...

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, по тихите пътеки към нашата градина. Всяко ваше посещение е повече от гостуване. Всеки ваш коментар е поздрав. Останете, разгледайте и се почуствайте като у дома... Защото всеки ден е вълшебство, и съм щастлива да го споделя точно сега, точно с вас.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...